سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فاصله پرواز تهران تا آنتالیا

فاصله مبدأ تا مقصد همیشه یکی از دغدغه‌های همه‌ی مسافران بوده است. معمولاً اکثر افراد خیلی علاقه ندارند که در راه سفر بمانند و خیلی زود دوست دارند که به مقصد برسند، شاید خستگی راه یکی از این دلایل باشد. البته باید در نظر داشت که با چه وسیله‌ای قصد سفر داریم که با توجه به هر یک از وسایل حمل و نقل مانند ماشین شخصی، اتوبوس و یا هواپیما فاصله تا مقصد متفاوت خواهد بود. برای سفر کردن با هواپیما به کشورهای خارجی نیز بستگی به مقصد دارد و با توجه به آن می‌توان مدت زمان سفر را تعیین کرد. از کشورهایی که بیشترین پرواز را از ایران به سمت آن داریم، ترکیه است که نسبت به هر یک از شهرهای ترکیه، فاصله‌های مختلفی برای پرواز در نظر گرفته می‌شود. در ادامه‌ی این مقاله بیشتر در خصوص فاصله پرواز تا شهرهای ترکیه و بخصوص ساعت پروازهای تهران به آنتالیا صحبت خواهیم کرد.

کدام وسیله نقلیه برای سفر راحت‌تر است

همانطور که گفتیم ابتدا باید مقصد خود را مشخص کرد تا بتوان درباره وسیله نقلیه سفر تصمیم گیری کرد. با این حال برای سفرهای داخل کشور، شاید بهترین و به صرفه‌ترین وسیله حمل و نقل اتوبوس باشد. اما پر واضح است که برای سفرهای خارج از کشور باید از هواپیما استفاده کرد. بعنوان مثال برای سفر به شهرهای ترکیه می‌توان از شرکت‌های هواپیمایی مختلف بهره برد که هر کدام از آنها دارای شرایط ویژه‌ای هستند که به دلخواه می‌توانید با هر کدام که راحت‌تر هستید کنار بیایید.

فاصله پرواز تهران تا آنتالیا

بعضی از پروازها مانند پرواز به سمت ترکیه و شهر آنتالیا با یک توقف انجام می‌شود که طبیعتاً به مدت زمان سفر اضافه خواهد شد. در واقع زمانی که برای سفر به آنتالیا آماده می‌شوید و پروازتان رأس ساعت مقرر انجام می‌شود، باید در نظر داشته باشید که این پرواز یک بار در فرودگاه آتاتورک به زمین خواهد نشست و سپس به سمت آنتالیا حرکت خواهد کرد. با این حساب می‌توان چیزی در حدود 5 ساعت را برای به زمین نشستن در فرودگاه آنتالیا انتظار داشت. از ایران ایر، قطر ایرویز، ترکیش ایرلاینز و بوتا ایرویز می‌توان بعنوان شرکت‌های هواپیمایی مسیر پرواز تهران تا آنتالیا اشاره کرد. ساعت پروازهای تهران به آنتالیا نیز بستگی به انتخاب خودتان دارد و در هر شرکت هواپیمایی که ساعت‌های مختلفی را برای مسافران در نظر گرفته است، می‌توانید مناسب‌ترین آن را برای سفر انتخاب کنید.

فاصله پرواز تهران تا آنکارا

برای سفر به آنکارا نیز باید یک مسیر حداقل 3 ساعته را در نظر گرفت. این پرواز که از فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود بدون توقف به فرودگاه اسن بوغا انجام خواهد شد. شرکت‌های هواپیمایی مختلفی این سفر را برای مسافران در نظر گرفته‌اند که از جمله می‌توان به ایران ایر، پگاسوس ایرویز و بوتا ایرویز اشاره کرد.

فاصله پرواز تهران تا استانبول

با استفاده از پروازهای مختلفی مانند عمان ایر، قشم ایر، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی امارت و اطلس گلوبال می‌توانید خود را به استانبول برسانید. این سفر 3 ساعت و نیمه خواهد بود که البته با توجه به نوع پرواز انتخابی‌تان تا نیم ساعت کم یا زیاد در نظر گرفته می‌شود. ساعت‌های پرواز از تهران تا استانبول نیز بستگی به انتخاب خودتان دارد که با توجه به شرکت‌های هوایپمایی می‌تواند مختلف باشد.

استعلام ساعت پروازهای تهران به آنتالیا

در هر صورت باید قبل از سفر تمامی اطلاعات راجب به مقصد را در نظر بگیرید. با فرض سفر به یکی از شهرهای ترکیه مانند آنتالیا برای مشخص شدن ساعت‌های پرواز نیز بهتر است قبل از هر چیزی با ارائه یک تماس تلفنی با شرکت هواپیمایی مدنظرتان، از ساعت‌های پرواز مطلع شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای زمان دقیق پروازتان بدست آورید. همچنین برای استعلام ساعت پروازهای مختلف به آنتالیا یا دیگر شهرهای ترکیه می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروش بلیط اینترنتی اقدام به این کار کنید.