سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های دارای آب گرم در آنتالیا

 اکثر ما سفر به آنتالیا را در فصل تابستان برای خودمان تصور می کنیم و اگر شرایطی برای سفر به این شهر ساحلی برایمان پیش بیاید، ترجیح می دهیم که این فصل گرما را برای سفر انتخاب کنیم. دلیل اکثر ما هم این است که می خواهیم امکان استفاده از استخرهای هتل ها و دیگر تفریحات آبی آن ها برایمان مهیا باشد. اما مساله ای که اکثر ما از آن بی اطلاع هستیم و یا آن را نادیده می گیریم، این است که خیلی از هتل های آنتالیا دارای آب گرم هستند و استخرهای سرپوشیده و یا حتی استخرهای روبازی دارند که دارای سیستم گرمایشی هستند و حتی در فصل سرما نیز امکان استفاده از آن ها وجود دارد. ما امروز می خواهیم این هتل ها را و با تفریحات هیجان انگیز آنتالیا آشنا شوید. به شما معرفی کنیم.

هتل ترندی لارا آنتالیا

هتل ترندی لارا که یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیاست، یکی از آن هتل هایی است که دارای آب گرم هستند و استخر روباز آب گرم دارند. گفتنی است که این هتل 5 ستاره امکاناتی دیگری مثل ساحل اختصاصی، یک مرکز اسپا لوکس، چندین و چند رستوران، یک پارک آبی و همین طور یک باشگاه ورزشی هم دارد و با این حساب می توان گفت که یکی از بهترین هتل های آنتالیاست و همیشه نام آن در صدر بهترین هتل های لارا جای می گیرد.

هتل بایا لارا آنتالیا

علاوه بر هتل های ترندی لارا، یک هتل خوب دیگر هم در منطقه لارا وجود دارد که آن هم دارای آب گرم است و آن هم شرایط خوبی برای اقامت در فصل زمستان دارد. این هتلی که در مورد آن صحبت می کنیم، یک هتل 5 ستاره دیگر است که آن هم شرایط، امکانات و محیط خوبی برای اقامت دارد. این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی مثل استخرهای متنوع، زمین تنیس، ساحل اختصاصی و رستوران های لوکس است و نکته خوبی که در مورد آن وجود دارد، این است که در آن هم به تفریح کودکان و هم به تفریح بزرگسالان فکر شده است.

هتل ملاس لارا آنتالیا

حالا که با دو تا از بهترین هتل های لارا آشنا شدید، بد نیست که یکی دیگر از هتل های خوب این منطقه که جزء بهترین هتل های دارای آب گرم در آنتالیا محسوب می شود را هم به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که این هتل 5 ستاره نیز امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوب و قابل قبولی دارد و درست مثل دو هتل قبلی در این لیست، هم از نظر دارا بودن استخر آب گرم و هم از نظر داشتن امکانات رفاهی و تفریحی دیگر شرایط ایده آلی برای اقامت زمستانی دارد. از جمله این امکانات می توان به مرکز اسپا هتل اشاره کرد که شما می توانید در طول فصل زمستان از امکانات آن مثل سونا و جکوزی و همین طور حمام سنتی آن استفاده کنید. در ضمن این هتل یک استخر سرپوشیده زیبا هم دارد که برای استفاده در فصل سرما عالی است.

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک یکی دیگر از شناخته شده ترین هتل های دارای آب گرم در آنتالیاست. این هتل بر خلاف هتل های دیگری که تا به اینجا به شما معرفی کرده ایم، در منطقه بلک واقع شده است. منطقه ای که همه آن را به خاطر زمین های گلفش می شناسند. و اتفاقا این هتل هم که در این منطقه واقع شده است، یک زمین گلف عالی دارد. در ضمن رستوران های متنوع، استخرهای متنوع و همین طور زمین های تنیس متعدد و البته پارک آبی که در این هتل مجهز و 5 ستاره تعبیه شده اند، به علت دیگری برای محبوبیت این هتل تبدیل شده اند.

هتل ویاژ بلک آنتالیا

هتل ویاژ بلک هتل مجهز، لوکس و بسیار معروفی است که خیلی از توریستان سخت پسند آن را برای اقامت انتخاب می کنند. نکته ای که می خواهیم درباره این هتل به شما بگوییم، این است که این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای سفرهای زمستانی است و یکی از خاص ترین هتل های دارای آب گرم در ترکیه محسوب می شود. این هتل به جز استخر آب گرمی که دارد، امکاناتی مثل جکوزی و سونا را هم در خود جای داده است و یک ساحل اختصاصی زیبا، زمین های تنیس و کافه ها و رستوران های بسیار باکیفیتی نیز در فضای آن به چشم می خورند.امیدواریم که با خواندن این مطلب توانسته باشید یکی از بهترین هتل های دارای آب گرم آنتالیا را برای اقامت خود انتخاب کنید.