سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رافتینگ آنتالیا

تا به حال اسم رافتینگ را شنیده اید؟ رافتینگ یک نوع تفریح آبی است که اتفاقا امکان تجربه آن در آنتالیا نیز وجود دارد. در واقع رافتینگ نوعی قایق سواری در آب های خروشان است که هیجانش با هیچ تفریح آبی دیگری قابل مقایسه نیست. با این حساب اگر شما هم اهل تفریحات هیجانی هستید و قصد سفر به آنتالیا را هم دارید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید و حتما رافتینگ در آنتالیا را هم تجربه کنید.

درباره رافتینگ در آنتالیا

هیچ تفریحی به اندازه رافتینگ در آنتالیا برای خنک شدن در گرمای تابستان و پیدا کردن یک روحیه مثبت و یک حال خوب عالی نیست! خوبی رافتینگ در آنتالیا این است که شما در عین اینکه هیجان ناشی از قایق سواری در آب های خروشان را تجربه می کنید، فرصت این را هم پیدا می کنید که از پل های تاریخی رومی 2،000 ساله در مسیر قایقرانی دیدن کنید و از کنار کوهستان های بسیار زیبای آنتالیا عبور کنید. با این اوصاف می توان گفت که رافتینگ در آنتالیا علاوه بر اینکه یک تفریح مهیج است، یک گشت و گذار تاریخی و به یادماندنی هم هست و با این حساب بهتر است که شما تجربه رافتینگ آنتالیا را از خودتان نگیرید.

مسیر قایقرانی در رافتینگ آنتالیا

اگر شما هم بخواهید رافتینگ آنتالیا را تجربه کنید، باید در یک مسیر 13 کیلومتری قایقرانی کنید. البته تورهایی که رافتینگ آنتالیا را برگزار می کنند، در میان مسیر توقف هایی را هم در نظر می گیرند تا شرکت کنندگان از مسیر طولانی قایقرانی خسته نشوند. البته به شما قول می دهیم که اگر قایق سواری در آب های خروشان آنتالیا یا همان رافتینگ آنتالیا را تجربه کنید، اصلا خسته نشوید و مدام در دل آرزو کنید که 2 ساعت قایقرانی زود تمام نشود و شما بیشتر بتوانید حس و حال ناب رافتینگ آنتالیا را تجربه کنید. البته وقتی هم که آن 2 ساعت تمام شود، با یک ناهار خوشمزه از شما پذیرایی می شود و این قسمت از برنامه نیز هیجان خاص خودش را دارد.

برنامه تفریحی رافتینگ آنتالیا

معمولا تورهای برگزار کننده رافتینگ آنتالیا یک برنامه ریزی مشخص دارند. این تورهای گشت شهری معمولا صبح زود توریستان را با اتوبوس و از یک مسیر کوهستانی زیبا به یک کمپ تفریحی رافتینگ در آنتالیا می برند. این تورها معمولا ساعت 10:30 صبح به آن محل می رسند و بعداز 15 دقیقه یک سری وسایل ایمنی مثل کلاه ایمنی و جلیقه نجات به توریستان می دهند و در نهایت در ساعت 11 به نقطه شروع قایق سواری می رسند و در نهایت تا ساعت 2 برنامه ناهار را تدارک می بینند و ساعت 3 ظهر هم به سمت آنتالیا رهسپار می شوند.

قیمت بلیط رافتینگ آنتالیا

برای اینکه شما بتوانید رافتینگ در آنتالیا را تجربه کنید، باید حدود 30 یورو هزینه کنید. این 30 یورو معمولا شامل سرویس رفت و برگشت، ناهار و تجهیزات ایمنی هم می شود و شما دیگر برای چنین مواردی نیاز به پرداخت هزینه ندارید. البته معمولا این تورهای رافتینگ در آنتالیا برای مواردی مثل عکاسی، اجاره یا فروش کفش مناسب و یا یک سری از خوراکی ها مبلغ جداگانه دریافت می کنند و بهتر است که شما در مورد این موارد قبل از خرید بلیط از مسئولان برگزاری تور سوال

بپرسید.

نکات کاربردی برای رافتینگ آنتالیا

به شما توصیه می کنیم که اگر تلفن همراه و یا دوربینتان ضد آب نیست، آن را با خودتان داخل قایق نبرید و به جایش کمی برای عکاسی در رافتینگ آنتالیا هزینه کنید تا مسئولان تور خودشان با دوربین خودشان از شما عکاسی کنند. نکته دیگر اینکه به شما توصیه می کنیم که تا جای ممکن وسایل ارزشمند خودتان را به رافتینگ آنتالیا نبرید تا خدای نکرده برای شما مشکلی پیش نیاید. توصیه بعدی ما به شما این است که حتما یک دست لباس اضافه و حوله در تور رافتینگ آنتالیا همراهتان داشته باشید تا بعد از قایق سواری در آب های خروشان لباستان را تعویض کنید.  چراکه مطمئنا لباس شما هم در طی رافتینگ آنتالیا خیس می شود و مسلما برای اینکه دوباره در اتوبوس بنشینید و راه برگشت را طی کنید، به یک دست لباس اضافه نیاز پیدا می کنید. در نهایت این را هم خوب است بدانید که کودکان زیر 5 سال اجازه ورود به قایق ها را ندارند و افراد باردار نیز نمی توانند رافتینگ آنتالیا را تجربه کنند. جالب است که کمی با هتل اورنج کانتی آنتالیا آشنا شوید